torsdag, april 20, 2006
Husk næste møde...
...den 29. april hos mig i Ringkøbing.
Jeg har selv kørt lidt på frihjul i læseklubben på det sidste, men melder mig nu 100% på banen igen. Håber at mange andre gør det samme.

Det bliver godt nok ikke til meget læsning for tiden. Jeg har lige kæmpet mig igennem "Vindens Skygge". Det var ikke fordi den var dårlig, men bare heller ikke "page-turner-god"... Jeg kunne faktisk godt bruge lidt inspiration, da flere af de sidste bøger jeg har læst, har fået lov til at samle støv på natbordet!

Så kom endelig med gode forslag - det behøver jo ikke vente til mødet...

Sussi


1 Comments:

Blogger Birgitte said...

Hej Sussi

Jeg kan desværre ikke komme den 29. april. Fredag skal jeg ind og se Clement Direkte og søndag er jeg inviteret til brunch. Jeg synes der er lidt for langt til Ringkøbing, hvis jeg skal frem og tilbage samme dag :-/ Håber I får en rigtig hyggelig dag, og glæder mig til at læse de forskellige referater!

Birgitte

Send en kommentar

<< Home

footer