tirsdag, maj 02, 2006
Nyhed!!!!
Hejsa alle sammen

Så er hjemmesiden blevet opdateret - nu med to referater fra Sussi!!! :o) Og ikke nok med det, så har Sussi også skrevet et afsnit "Om læseklubben". Det kan I jo lige læse, og så komme med tilføjelser. Sussi har skrevet lidt info om os alle, og hvis der er nogen, der ikke har det godt med det - så sig bare til, for så fjerner jeg det selvfølgelig bare igen.

Derud over er det nu muligt at linke sig fra bogtitlerne direkte til referatet. Det skal nok blive lidt smartere, end det er lige pt.

Det var vist det for nu

Monica


3 Comments:

Blogger Birgitte said...

Hej Monica

Jeg har et par forslag til, hvordan hjemmesiden yderligere kan optimeres:

1.
Kunne det ikke være en god idé, at soretere "Referater" i omvendt kronologisk rækkefølge? Referaterne fra 2004/2005 er efterhånden "støj". De sidste nye er de mest relevante.

2.
I og med "Referater" sorteres i (omvendt) kronologisk rækkefølge, synes jeg det kunne være en god idé, at sortere "Boganmeldelser" alfabetisk efter forfatter. På den måde kan vi finde hinandens boganmeldelser på to måder.

Blogger Monica said...

Jo, det var en god idé at sortere referaterne i omvendt kronologisk rækkefølge :o) Det skal jeg nok lige få gjort.

Med hensyn til punkt 2 - om hvordan man finder andres boganmeldelser. Så har man hele tiden både kunne sortere anmeldelserne efter dato, forfatter, titel og anmelder. Man skal bare trykke på dato, forfatter, titel eller anmelder øverst i kolonnen, så sortere den ;o)

Blogger Birgitte said...

Næeee, det var smart. Det vidste jeg ikke ;-)

Send en kommentar

<< Home

footer