onsdag, november 24, 2010
Kulturel opdatering fra Randers
Jeg læser: "26a" af Diana Evans. Den har fået gode anmeldelser og gode ord med på vejen ved sidste læseklub. Men det går langsomt for mig... Hvilket er ærgeligt, for jeg har en KÆMPE bunke børne- og voksenbøger liggende - klar til at blive læst.
Jeg nævner i flæng: Tine Bryld: "I den bedste mening" - bogen bag filmen "Eksperimentet", Richard Yates: "Easter Parade" - fofatteren bag "Revolutionary Road", Lene Kaaberbøl: "Vildheks" - den glæder jeg mig til og Anne-Grethe Bjarup Riis og Trine Appel: "Send mere sex".

Jeg hører: "Hundrede år" af Herbjørg Wassmo når jeg kører bil og "Now Christmas 2008" når jeg gør rent og vasker op :-)

Jeg ser: "Borgen" på DR1 om søndagen. Jeg er egentlig godt tilfreds, men synes alligevel jeg har hørt/læst/set det hele før. Glæder mig dog over Mikael Birkjær, Pilou Asbæk (og et enkelt afsnit med Claes Bang). Om en god uge ser jeg endelig "Harry Potter og Dødsregalierne vol. 1" - billetterne er købt og jeg glæder mig trods den blandede omtale.
Og på Kunstnernes Efterårsudstilling så jeg en el-guitar beklædt med kusse-hår :-D

Måske kan vi sparke lidt gang i bloggen igen, hvis I andre fortæller, hvad I ser, hører og læser.

Etiketter: , , , , , ,



3 Comments:

Blogger Louise said...

Jeg synes altså den guitar lyder klam!

Trods Maries roser ved sidste læseklub har jeg ikke fået læst 26a færdig endnu. Jeg har læst Vildheks og den kan du glæde dig til. Den er lidt lettere end Skammerens datter og en lovende start på en ny serie.

Jeg kunne godt lide HP (og så var jeg bare så begejstret for endelig at komme i biograf igen :-) ) Jeg synes bare der er lang tid til sommer...

Blogger Sussi said...

Men vi ved jo, hvad den ender med -altså HP - med mindre de snyder os og laver slutningen om...

Blogger Monica said...

Jeg har også næsten lige hørt "Hundrede år" og synes den var ganske god. Undrede mig dog lidt over den måde hun har valgt at strukturere historien på - det med at hun hopper rundt mellem generationerne. Og så er det jo lidt sjovt, at Dinas søn Benjamin (fra Dinas bog) indgår i historien)

Send en kommentar

<< Home

footer