mandag, december 28, 2009
Godt nytår
Jeg håber, I alle har haft en rigtig god jul og at I får et godt nytår.
Bloggen har været stille et stykke tid, så nu genoptager jeg en gammel klassiker, Sussis "det læser, hører og ser jeg". I lang tid har jeg hverken læst eller set film, så det skal der rådes bod på i det nye år. Og efter en dejlig jul med masser af familietid og skønne gaver heriblandt bøger, film og musik glæder jeg mig til

At læse...
Lillys danmarkshistorie - kvindeliv i fire generationer, Modstandskvinder af Kathrine Læsøe Engberg og Englens spil af Carlos Ruiz Zafón.

At høre...
Magtens Korridorer - Milans Allé. I november gav de koncert i Holstebro. Det var babys første koncert og det var rigtig, rigtig godt :-), Vuggeviser af Søs Fenger og den nyeste Norah Jones

At se...
Max Pinlig! Den er simpelthen så sjov, især Mette Horn. Hun burde være et forbillede for alle mødre :-)

Så jeg har nok at gå i gang med.

Jeg håber, 2010 bliver et godt år for os alle og at der bliver mange læseklubber og andre fælles oplevelser. Godt nytår!

Etiketter: , ,



1 Comments:

Blogger Tanja said...

Hej Louise (og alle andre)

God idé. Jeg havde næsten glemt bloggen eksisterede. Måske kan jeg få min skrivelyst styret her? Jeg har jo (som mange af Jer sikkert har opdaget) lukket min egen blog. Fordi min snart skolemodne søn synes, det er pinligt... OG han skal under ingen omstændigheder udsættes for, at klassekammerater kan læse pinlige historier om ham på Nettet ;-) Lidt ærgeligt egentligt, når der faktisk i snit var 600 besøgende om dagen - men jeg er jo nogens mor!

Nå; men altså...

I det nye år ser jeg frem til at LÆSE. Jeg har bøger overalt, der trænger til at blive læst... faktisk så mange, at de er ved at æde sig ind i klædeskabet. Hvilket er en mindre katastrofe, for der er ikke for meget plads!
Øverst står den engelske version af Twilight-serien. Ellers er det en blandet landhandel: Kaaberbøl, Ida Jessen, Kinsella... der er nok at tage fat på :-)
I dag fordriver jeg tiden med Jungstedt; mens jeg på skift tører bræk og snot - og håber på, der snart kommer en voksen og tager over!

HØRE??
Alt andet end MGP - jeg er ikke sart!!!

SE???
Satser på at nå igennem Stig Larsson filmenen til næste år. Måske!
Og selvfølgelig på en masse hyggelige biografture med drengene.

Godt nytår til Jer alle. Det bliver med garanti et begivenhedsrigt år for læseklubben - med baby og kinaflytning og alt mulig spændende :-)

Send en kommentar

<< Home

footer