fredag, januar 19, 2007
Jeg har rørt ved alle bøgerne...
på mit bibliotek i går! Eller dvs. alle børnebøgerne på det lokalbibliotek, hvor jeg også har vagter. Vi har fået nye profiler og det betyder en masse materialepleje, men giver også lejlighed til nytænkning. Derfor flyttede jeg i går rundt på skønlitteraturen i børneafdelingen. A blev flyttet over til R osv, osv. Ind imellem er det bare skønt at have hands on og komme til at svede!

Hvis der er andre, der har lyst til at svede på Herning Bibliotekerne, så har vi lige nu ikke mindre en 4 barselsvikariater. Det er måske ikke så interessant for de fleste af jer, men der er f.eks. et i Musik og Fiktion som kunne være noget for Marie? Eller måske kender I nogen, der snart står uden arbejde. Her kommer de i hvert fald: http://www.herningbib.dk/default.asp?id=54&mnu=19.

Og som en sidste kommentar kommer her et læsetip: "Pigen der legede med ilden" af Stieg Larsson er en fremragende forsættelse af "Mænd der hader kvinder". Jeg blev færdig med den i tirsdags og er stadig i den tilstand, hvor man ikke kan tage sig sammen til at gå i gang med en ny roman. Derfor læser jeg lidt om børnelitteratur i stedet for i "AV for sagomel".

God weekend til alle!


footer