fredag, april 06, 2007
Den omvendte verden
Så har jeg lagt boganmeldelserne fra sidste læseklubmøde ud på vores hjemmeside. Desværre har jeg kun fået fra Marie og Sussi… Men lad mig lige fremhæve disse to dydsmønstremedlemmer af vores læseklub, for ud over at aflevere deres anmeldelser til tiden, har de begge betalt til bødekassen ved sidste møde på trods af, at ingen af dem skyldte noget :o) Så nu har de ligefrem penge til gode. Håber der er nogen, der skulle få lyst til at gøre dem kunsten efter :o)

Endvidere kan jeg fortælle til dem, der ikke ved det, at jeg er blevet udpeget til at være den nye kasserer, og i den anledning vil jeg lige bringe en lille serviceoplysning… I kan se hvor dårlig samvittighed, I bør have i forhold til bødekassen under punktet "Om læseklubben" på vores hjemmeside:
http://home1.stofanet.dk/bogklub/


Kan I have en rigtig god påske!



1 Comments:

Blogger Tanja said...

Hi,hi

Jeg synes, der burde være rabat-ordninger for små-børns mødre, der ikke har tid til alle de heldags møder :-)

Send en kommentar

<< Home

footer