tirsdag, februar 27, 2007
Julegaver :-)
Hej piger,

Så er jeg startet på arbejde igen - og har fået adgang til Internettet. For at det ikke skal være løgn, så ser det ud til, at vi får en privat forbindelse om ca. en måned. Ak ja - det kan altså også lade sig gøre i Snejbjerg :-) Heldigvis, ellers måtte jeg vinke farvel til en ugentlig hjemmearbejdsdag, når jeg igen er på fuld tid i april.

Ellers nyder vi vores skønne hus og dejlige unger.
Silas er netop blevet tre år og startet i børnehave, hvilket han er rigtig glad for.
Sofus bliver snart 1 år. Han er verdens nemmeste og gladeste unge, så her går alt også fint.

Nå, men som titlen indikerer, så er jeg i gavehumør...
Biblioteket har modtaget nedenstående titel i kassevis:

70.96Kulturkanon. - 2. [i.e. 1.] udgave, 1. oplag. - Kbh. : Kulturministeriet ; [Køge] : [distr. DBK], 2006. - 253 sider : ill. (nogle i farver) + 1 dvd

Er der nogle af Jer, der er interesserede i et eksemplar?

Mvh. Tanja


4 Comments:

Blogger Sussi said...

Hej Tanja,
Godt at høre lidt fra dig på bloggen - jeg synes det er sjovt at følge med i, hvad I andre laver:-)

Og tak for tilbuddet - jeg vil gerne have en ladt kanon med DVD. Har faktisk tidligere haft en del spørgsmål på kanonen, så det ville være fint at blive lidt klogere (og så ser det da finlitterært ud i reolen).

Blogger Louise said...

Hej Tanja.
Dejligt at høre fra dig!
Jeg vil også gerne tage imod tilbuddet om en kanon. Jeg har ofte tænkt at det var noget, jeg burde sætte mig bedre ind i men indtil nu er det mest blevet ved tanken.

Blogger Birgitte said...

Hej Tanja

Ja super at høre fra dig :-)

Jeg har allerede kulturkanonen (Michaels far mente det lige var noget for mig - jeg tror nok, jeg er sat lidt i bås ;-)), men mange tak for tilbuddet!

Blogger Monica said...

Hej Tanja

Jeg vil også gerne sige ja tak til tilbudet om en kanon - det vil da være topkulturelt at have sådan en i reolen. Og så vil det være spændende at have den at kunne kigge tilbage i om mange år.

Send en kommentar

<< Home

footer