lørdag, april 21, 2007
Jeg har fået nyt job :-)
--
Nu er det blevet officielt: pr. 1. juni er jeg ansat som Researcher hos Ritzaus Bureau :-)

Mine primære opgaver bliver at assistere journalisterne med informationssøgninger samt udvikle et overvågningssystem af diverse hjemmesider. Det sidste har jeg stor erfaring med fra Schultz Information.

Puha, der sker meget de næste måneder: bryllup, nyt job og flytning. Det bliver fantastisk :-)

Håber I har det godt allesammen!

Mange hilsner
Birgitte


6 Comments:

Blogger Louise said...

Tillykke! Det lyder som et meget spændende job.
Glæder mig til at høre mere.

Blogger Stine said...

Sikke meget du har gang i for tiden! Tillykke med jobbet :-)

Blogger Monica said...

Ja, tillykke med det! Det lyder som et rigtig spændende sted at få job - glæder mig til at høre mere om det.

Blogger Sussi said...

Tillykke!
Sikke meget, der sker for dig lige nu ;-)
Det lyder rigtig spændende og som noget af et ønskejob for dig!

Blogger Lisbeth said...

Også mange gange tillykke herfra. Det lyder virkelig som et spændende job med masser af udfordringer!

Kh
Lisbeth

PS: Fint du kunne forestå bogindkøb - du skulle have været med på bogmessen - der var masser af tilbud. Jeg købte Drageløberen, Den Stille Pige og Uhyrernes By - så har lidt læsestof til den kommmende tid :)

Blogger Tanja said...

Godt gået :-)
Skønt at høre at det hele flasker sig for dig.

Er der mon ved at være bryllupsnerver?

Send en kommentar

<< Home

footer