tirsdag, juli 03, 2007
Forvandling...

Hej alle sammen – som I kan se, er der pludselig sket noget nyt her på vores blog. Jeg har nemlig været så fræk at ændre det hele uden at spørge nogen… Dog er det ikke værre end, at det kan ændres tilbage, hvis nogen vil havde det gamle design igen.

Årsagen til forandringerne er, at jeg længe har tænkt, at det kunne være smart at integrere hjemmesiden og bloggen, så man bare kunne kigge et sted. Det har jeg nu sat i gang… Som I kan se, er jeg ikke færdig endnu, men det kommer stille og roligt. Og hvad det nye design angår, så har jeg selv været i gang med lidt inspiration fra forskellige steder. Jeg har valgt at genbruge farverne fra det gamle design, så vi stadig kan være lidt pink :-) Håber I synes om idéen og designet(?) Flere idéer er selvfølgelig også velkomne!

Etiketter: ,



7 Comments:

Blogger Birgitte said...

Wow, det ser godt ud :-) Sådan Monica!

Blogger Louise said...

Hvor er det flot! Og selv om jeg ikke er en girly girl, er jeg glad for at den stadig er pink ;-)

Blogger Lisbeth said...

Ja, det ser rigtig flot ud! - og smart med blog i blogs. Kan du ikke fortælle, hvordan det praktisk lader sig gøre?

Og vi må vist også hellere tale om anmeldelserne i LibraryThing - personligt synes jeg, det er helt fint, at de ligger der, men det kan da godt være, at det giver lidt præstationsangst engang imellem!

Blogger Birgitte said...

Det kunne være super fedt, hvis du til næste læseklub vil fortælle om opbygningen af bloggen - er det noget vi kan lokke dig til?

Øhh jeg har lige et spørgsmål: hvordan får jeg lov til at oprette nye indlæg?

Blogger Birgitte said...

Det er helt fint med mig, at anmeldelserne ligger i LibraryThing :)

Blogger Sussi said...

Jeg er helt enig med de andre ærede talere: flot arbejde!!!!

Jeg er også helt med på at anmeldelserne ligger i LibraryThing.

Blogger Monica said...

Tak for de mange fine kommentarer - jeg er meget glad for, at det nye design lader til at falde i god jord!

Jeg fortæller selvfølgelig gerne om opbygningen af bloggen - det kan jeg jo gøre til næste læseklubmøde, dvs. når Inger har sat en dato :-)

Angående det med at oprette nye indlæg, så har jeg fjernet Bloggers eget design, hvilket betyder, at når man skal skrive nye indlæg, så skal man gøre det fra www.blogger.com, hvor det er muligt, lige når man er logget ind.

Send en kommentar

<< Home

footer