tirsdag, januar 29, 2008
15 dages stilstand
Hvad er det lige der sker her? Jo, jeg ved det godt: mindst halvdelen af læseklubben er ude at rejse under varme eller kolde himmelstrøg, mens vi andre må udholde en usandsynlig grå januar i lille Danmark (ja, misundelse er en grim ting ;-).

For at få lidt gang i det hele igen kaster jeg lige en "Det læser/hører/ser jeg lige nu" ud i cyberspace og håber på at det genererer masser af kommentarer og nye indlæg....

Det læser jeg lige nu:
Maskespil i Havanna af den cubanske forfatter Leonardo Padura. Første del af en krimi-serie på fire, men den cubanske skrivestil fanger mig ikke rigtigt, så jeg er ikke sikker på det bliver til mere end den ene (hvis jeg overhovedet får læst den færdig). Desuden er jeg gået igang med at læse til det næste semester, der starter på fredag. Lige nu står den på litteratur om online computerspil...

Det hører jeg lige nu:
Fik den nye CD med Katie Melua i fødselsdagsgave, så den har kørt et par runder på min lånte ghetto-blaster

Det ser jeg lige nu:
Det eneste sport jeg plejer at kunne skrue mig op til at se på TV er Touren, men den sidste uges tid har jeg heppet med når de danske håndbolddrenge er løbet på banen. Derudover går jeg helst ikke glip af et afsnit at Anna Pihl og sidder glad og gerne sent oppe torsdag aften for at se Smagsdommerne.

Hvad har I andre gang I?

Etiketter: , , ,



2 Comments:

Blogger Louise said...

Hej!
Det læser jeg lige nu:
Under en strålende sol.
Ellers er jeg optaget af Bogtyven og Den Ottende bonde som jeg lige nu har med til bogsnak.

Det hører jeg lige nu:
No-one but you med Queen har virkelig fanget mit øre, så den hører jeg igen og igen. Ellers hører jeg Flere danske filmhits som jeg fik i julegave. Min favorit sang er Oh Babe Kom Med et Bud som lidt overraskende bliver sunget af Kim Bodnia!

Det ser jeg lige nu:
Alle mine serier holder pause :-( men jeg er alligevel faldet i genudsendelserne af Bones, ene og alene fordi jeg er lidt smålun på Hodkins ;-)

Blogger Lisbeth said...

Så er jeg hjemvendt fra sydens sol :) til regn og blæst uhh. Men så er det godt, at der er lidt at varme sig med:

Bøger: Rådhusklatreren af Kim Blæsbjerg

Musik: Teitur og TV-2 som jeg snart skal til koncert med :)

Film: Lige lånt The Departed

Send en kommentar

<< Home

footer