mandag, januar 07, 2008
Facebook - igen
Mens jeg sidder og venter på, at klokken skal blive 12 og min eksamensopgave offentliggjort gør jeg det, jeg oftest gør i den slags situationer: surfer!

Det er lang tid sidne jeg har besøgt Kommunikationsforum, som er et forum for profesionelle kommunikatører. Der faldt jeg over et interessant blog-indlæg af Sophie Egede-Scrøder med titlen "Fuck Facebook". Hendes frustration går på, at hun af vanvare var kommet til at sende en "bryst-test" videre til en kommende chef - og det siger sig selv, at det måske ikke er så smart...
Men det bliver ikke ved det, for hendes indlæg fra den 10. december har genereret mere end 50 kommentarer om Facebook - og jeg synes det er ret interessant læsning.

Døm selv ved at læse indlægget og kommentarerne her.

Etiketter: ,



footer