onsdag, november 24, 2010
Opdatering fra Holstebro
Jeg læser: Jeg er også i gang med "26a" men også her går det langsomt. Bedre går det med børnebøgerne. Jeg har lige afsluttet Vinterpiger af Laurie Halse Anderson og nu læser jeg Uhyrernes hav - den anden bog om Percy Jackson (Den første hed Lyntyven og blev filmatiseret). Inden jul skal jeg også nå at læse Løgneren af Justine Larbalestier og en biografi om Grace Kelly.

Jeg hører: Den løse kanon med Huxi og Karen. Men også Hulter til Bulter med Sebastian og Louise og Åhh Abe boksen

Jeg ser: Er blevet stor fan af tv-serier på dvd. Favoritterne lige nu er Big Bang Theory og Mad men.
På fredag skal jeg se Thomas Helmig teaterkoncert i Black Box i Holstebro. Det er en forestilling, som bygger på Thomas Helmigs sange, så det skal nok blive festligt.

Etiketter: , , ,



footer