onsdag, juni 07, 2006
Noget der ligner tip
Hej allesammen.
Jeg synes, vi er blevet meget stille herinde. Er det mon det gode vejr, børn, arbejde og eksamener. Jeg har fundet en side som jeg - i læseklubbens ånd - gerne vil dele med jer. Siden hedder http://whatshouldireadnext.com/books/search og er en idebank til videre læsning. For en chick lit-læser som mig er den jo super, for der er jo spandevis af chick lit, som aldrig bliver oversat. Men måske andre også kan have glæde af den.
Hav det godt. Louise


2 Comments:

Blogger Stine said...

Har lige været inde på hjemmesiden for at slå lidt forskellige titler op, og det var faktisk nogle gode forslag den kom med. Nu vi er ved de litterære nettips, er der også http://www.bookcrossing.com/home - den kalder sig selv for intet mindre end verdens største bogklub! Har ikke selv "bookcrossed", men det virker til at være et sjovt koncept.

Blogger Louise said...

Ti hi. Har lige besøgt bookcrossing. Jeg søgte bare lidt her og der, og jeg fandt da dejlige bøger som Lucy Sullivan se casa og Η άλλη όψη της ιστορίας, som jo bare er et must for bogelskere. Meget sjovt, at man kan finde titler på alle mulige sprog (jeg kunne dog ikke finde ud af at sortere efter land!)

Send en kommentar

<< Home

footer