torsdag, juli 20, 2006
Roadshow: Bibliotek 2.0 - på vej mod Bibliotekar 2.0 (Kolding og København)
-
Den 13. og 14. september holder Esben Fjord Nielsen og Tord Høivik et oplæg om "Bibliotekar 2.0" - den nye generation af bibliotekaren: guruen, som til fulde forstår at udnytte mulighederne og værktøjerne i "Web 2.0"

Hvis dette har Jeres interesse kan I tilmelde jer via følgende links:

Kolding (13. september):
http://www.bf.dk/dk/F397A84C-5911-4B1C-822C-95A89379452F.htm?placement_name=body&add_content_id=577D8E60-527A-4946-B3BC-CDB2D9621D3A

København (14. september):
http://www.bf.dk/dk/F397A84C-5911-4B1C-822C-95A89379452F.htm?placement_name=body&add_content_id=C12047D2-AC21-4F5E-8745-6E278422EEEB#

De to arrangementer bliver afholdt fra kl. 17.00 til 20.00.


9 Comments:

Blogger Birgitte said...

Jeg har tilmeldt mig i København

/Birgitte

Blogger Lisbeth said...

Ja det lyder som et rigtig spændende arrangement. Det kommer dog også til Århus d. 27. september (som betalingskursus udbudt af ÅKB), så jeg regner med at deltage der. Der er jo lidt langt til København :)

Blogger Birgitte said...

Hmm, når jeg ser et spændende kursus lægger jeg det ind i bloggen, men egt. er det nok ikke mig der har mest styr på, hvad der sker rundt omkring ;-)

Blogger Lisbeth said...

Jeg synes bestemt, at det er en god idé at gøre opmærksom på interessante kurser her på bloggen! Så bliv bare ved med det!

Blogger Sussi said...

Enig med Lisbeth - det er godt, at vi kan hjælpe hinanden med at holde os opdateret.
Jeg overvejer kraftigt at deltage i arrangementet i Kolding. Faktisk går jeg med nogle tanker om, at lave et lille 2.0 eller wiki-projekt i børnehøjde... Og så skal jeg jo selv være klædt på!
/Sussi

Blogger Lisbeth said...

Jamen Sussi så er nedenstående arrangement jo lige noget for dig :)

"Bibliotek 2.0 i det fysiske biblioteket - brugerne kommer", som foregår d. 7. september her på HB.

Du kan læse mere på: http://www.aakb.dk/sw91741.asp

Og til en oplysning så kommer der indlæg fra det projekt, Monica lige har beskæftiget sig med, og det projekt jeg pt. er i gang med! Så vi deltager beggge ...

Blogger Birgitte said...

Jeg har meldt afbud til arrangementet i Kbh, idet jeg nu er tilmeldt et kursus på IT Universitet, som foregår hver torsdag det kommende semester

Blogger Monica said...

Nå, Birgitte nu bliver jeg da helt nysgerrig :o) Hvad er det for et spændende kursus du skal følge på IT-universitetet?

Blogger Birgitte said...

Kurset jeg skal følge hedder "Introduktion til scripting, databaser og systemarkitektur"

(https://mit.itu.dk/ucs/cb_www/course.sml?course_id=297097&mode=search&semester_id=253799&lang=da&print_friendly_p=t&goto=1155372969.000)

Jeg glæder mig rigtig meget til at det starter, idet jeg på mit arbejde har fået nye opgaver, hvor det vil være relevant.

Jeg har skifte nogle rutineprægede opgaver ud med nogle mere tekniske, som bestemt er en daglig udfordring for mig :-) Og så har jeg selvfølgelig beholdt alle de spændende opgaver, som jeg hele tiden har haft. Det er helt perfekt :-)

Send en kommentar

<< Home

footer