lørdag, januar 27, 2007
Læseweekend
Det var ærgeligt at alle former for arrangementer hos Inger måtte aflyses - men til gengæld gav det mig en hel "fri-weekend" ;-)
Det betyder at jeg kan komme med med læsningen igen: fik i går gjort Nobels testamente af Marklund færdig og vil om et øjeblik gå i gang med Lene Kaaberbøls nye: Skyggeporten...
Det er er herligt at kunne "give sig hen" til læsning (så prøver jeg at glemme bunken med vasketøj og at skraldet ikke er båret ud).
God weekend til alle!!!


1 Comments:

Blogger Louise said...

Jeg håber også, vi får planlagt en ny dato til vores "julefrokost". Jeg var jo en af dem, der måtte melde afbud til denne weekend, fordi jeg skulle til Status over børnelitteraturen 2006 på cfb. Det var en blandet fornøjelse, nogle oplæg var interessante og andre ret kedelige. Det bedste ved den lange togtur til København er, at jeg får læst en masse. Denne gang fik jeg læst "klasse" af Curtis Sittenfeld og Hanne Kvists "Drengen med sølvhjelmen".

Send en kommentar

<< Home

footer