tirsdag, maj 15, 2007
Det har jeg gang i...
Endnu en gang tager jeg lige initiativ til en "det læser, ser og hører jeg lige nu"-runde. Jeg synes det er så hyggeligt og inspirerende med jeres kommentarer.

Det læser jeg lige nu: Blev færdig med Det syvende bånd af Svend Åge Madsen (den signerede jeg købte til Bogdage) i søndags. Den levede fuldt op til forventningerne, men var en del anderledes end mange af hans andre bøger. Sproget var kort og lidt stakato-agtigt, men handlingen god. Jeg vil måske fortælle om den ved næste møde, så jeg løfter ikke sløret mere her...

Det ser jeg lige nu: Klovn - 1. sæson på DVD. Skøn underholdning!!!

Det hører jeg lige nu: Random på iPod'en og ellers gerne Mikas Grace Kelly.

Det spiser jeg lige nu: tørrede abrikoser...;-)

Etiketter: , , , ,



1 Comments:

Blogger Louise said...

Det læser jeg lige nu: Blev færdig med Shopaholic og Baby (fjollet men ok)i mandags. Er lige gået i gang med Ser mit hoved stort ud i den her? af Randa Abdel-Fattah. Den virker lovende, og jeg håber, den vil minde lidt om Kald det, hvad fanden du vil skrevet af Marjaneh Bakhtiari.

Det ser jeg lige nu: Har set to gode men triste film, Vinden som ryster kornet og Sarajevo. Især den første kan anbefales. I Tv ser jeg bare serier...:-)

Det hører jeg lige nu: Jeg er også ret vild med Mika og også Sokos I'll kill her. Ellers forbereder jeg mig på Metallica koncerten med et par gode ballader.

Send en kommentar

<< Home

footer