onsdag, juli 04, 2007
Utaknemmelige...
...er de! Altså lånerne ;-)
Eller også er jeg bare for mærkelig. Jeg forsøgte at få en låner til at tage bogen "Mordet i Glennkill - en fårekrimi" (som jeg tidligere har anmeldt i læseklubben), men efter lidt høflig?) overvejelse valgte hun at lade den ligge...

Det er det evindelige spørgsmål om man skal give folk det de kender eller udfordre dem med noget de ikke vidste eksisterede.

Jeg har forøvrigt ferielæsningen på plads:
Khaled Hosseini - Under en strålende sol og
Leonora Christine Skov: Champagnepigen
Jeg glæder mig til dem begge!

Etiketter: ,



6 Comments:

Blogger Birgitte said...

Jeg har aldrig læst noget af Leonora Christina Skov, men har været til et af hendes meget livlige oplæg (literatursiden inviterede hende sidste år).

Hvis nu Champagnepigen er god, må du meget gerne give lyd fra dig!

Her er Leonoras blog:
Leonora Chritina Skov

Den 22. juni 2007 har hun listet kommende optrædender.

Blogger Lisbeth said...

Jeg kan anbefale "Under en strålende sol" - og har faktisk "Champagnepigen" på min fødselsdagsliste - så må vi se, om jeg får den :)

I en helt anden boldgade - jeg har lige læst "Jyske Bank på det blå ocean", som var spændende læsning om organisation, virksomhedsledelse og begrebet "Creative Man" (afløser for Dream Society)!

Blogger Monica said...

Sjovt nok så havde jeg netop tænkt mig at skrive en kommentar ala den Birgitte har skrevet :-) Jeg var til samme Litteraturside-temadag som Birgitte (og Lisbeth) sidste år, og blev også ret nysgerrig... Så ja, giv lyd fra dig Sussi, når du har læst Champagnepigen.

Blogger Louise said...

Du har fat i noget der Sussi. Vi har talt en del om det på arbejde -især i denne tid hvor sommerferien får reserveringskøerne til at eksplodere.
Personligt har jeg det svært, når "de voksne" spørger efter gode bøger. Det må være noget af en skuffelse at få hjælp af mig fordi jeg a)ikke læser bestsellerne og b)ikke læser krimier. Til gengæld læser jeg masser af børnebøger og enkelte sære voksenbøger, men dem er der altså ikke det store publikum til.

Blogger Birgitte said...

Nå, nu skal Stine og jeg ind og høre hendes oplæg på Københavns Biblioteker imorgen. I får et referat senere...

Blogger Birgitte said...

Ligesom sidst var det et rigtig godt foredrag Leonora Christina Skov holdte igår. Hun er meget åbenhjertig og fortæller gerne om sig selv og hendes liv. Hun kan bestemt anbefales. Og jeg skal helt sikkert læse hendes bog. Den er allerede trykt i 3. oplag.

Send en kommentar

<< Home

footer