søndag, oktober 28, 2007
Den fortabte datter
Jeg har nu fået knyttet denne blog og min 23-ting-blog sammen under ét på min google-konto, således at jeg forhåbentlig i fremtiden lidt oftere vil finde herind på vores blog. Den fortabte datter vender hjem: "Her har I mig tilbage" (Sunget på Thorsen-vis :o)
Og efter at have lagt hårdt ud med at læse en masse af jeres spændende indlæg, vil jeg bakke op om Nobel-projektet og forhåbentlig få læst noget af Gao Zingjian (Eller hvordan han staves) til januar. Jeg har godt nok også en del anmelder-eksemplarer til at ligge, men jeg er optimistisk! Jeg glæder mig meget til næste weekend. Og tak for at der bliver linket til min hjemmeside, Monica!


2 Comments:

Blogger Monica said...

Dejligt at se dig på bloggen Marie! Og selvfølgelig skal vi linke til din hjemmeside! Hvis der er nogen af jer andre, der har nogle sider, I synes, vi skal linke til så sig bare til, så skal jeg nok tilføje dem.

Blogger Birgitte said...

Velkommen hjem, Marie :-) Dejligt, at du se dig på bloggen, og super, at du vil være med til at læse nobel-vindere!

Send en kommentar

<< Home

footer