torsdag, oktober 18, 2007
Er der ikke flere der vil være med...
-
...til at læse en Nobelpris vinder og skrive lidt om det på bloggen? Indtil videre har Louise, Stine og jeg meldt os under fanerne, men konceptet bliver da klart sjovere, jo flere vi er :-) Der er nok ingen af os, der nogensinde får læst alle Nobel-vindere, så det her er en god måde at øge vores viden forholdsmæssigt nemt. Hvem ved, hvornår der kommer en låner forbi og vil vide noget om...?

Vi har sat fristen til 1. januar. Der er altså god tid til at udvælge og læse en bog.

Håber, I vil være med :-)

Etiketter: , ,



3 Comments:

Blogger Monica said...

Godt initiativ. Jeg vil gerne være med, så bliver det jo spændende og se om nogle af os vælger den samme bog... I så fald kan der jo komme flere vinkler på.

Blogger Sussi said...

Jeg får ikke læst så meget for tiden, så jeg er bange for, at en Nobelpris-vinder vil være for stor en mundfuld for mig ;-)
Lige nu har jeg svært nok ved at finde ud af, hvilken bog jeg skal tage med til læseklubben...

Blogger Inger said...

Jeg vil også rigtig gerne være med. Lige nu er jeg godt nok træt af at læse, da jeg igen i år er med i Årets bøger på biblioteket.Så jeg læser nye bøger til jeg er helt grøn i hovedet.....
Det er jo heldigvis snart overstået. Vi skal holde foredrag 4 gange og sidste gang er den 6. dec. Er allerede ved at være nervøs.
Jeg har desværre i min kådhed indgået en aftale med Lars om at jeg skal læse Brødrene Karamazov af Dostojevski, når han havde læst den. Troede ikke han fik den læst...men ..hmmm....det gjorde han altså, så må jeg i gang. En skam at Dostojevski ikke har fået nobelprisen!!!!
Jeg må på udkig efter en fofatter jeg gerne vil læse. Er helt klar med på den!!!

Send en kommentar

<< Home

footer