tirsdag, november 27, 2007
Hairspray
-
Har I set Hairspary? Det er den bedste film/musical længe!

Stine og jeg har lige været inde og se den i dag, og hvor bliver man i godt humør af den! Der er god musik og en fantastisk John Travolta i rollen som hovedpersonens mor. Han er super skøn!

Lidt om musicalen
In 1962 Baltimore, Maryland, plump teenager Tracy Turnblad's dream is to dance on the Corny Collins Show, a local TV dance program based on the real-life Buddy Deane Show. When Tracy wins a role on the show, she becomes a celebrity overnight. She then launches a campaign to racially integrate the Corny Collins Show. Council member Amber von Tussle and her mother, station manager Velma von Tussle, scheme to take Tracy off the show, but will they prevail?

I kan læse mere her (inkl. slutning!)

Jeg kan kun anbefale Jer at gå ind og se den. Stine og jeg smilte og grinte hele tiden, og havde begge lyst til at klappe og rokke i takt med musikken. Vi beherskede os dog!

Etiketter: ,



2 Comments:

Blogger Louise said...

Den lyder god, så den må jeg se. Den får premiere i Holstebro på fredag, så jeg behøver heldigvis ikke vente længe.

Blogger Louise said...

Den VAR god! De sang mere end jeg havde regnet med, men det var jo god musik så det gjorde ikke noget. Jeg kunne især godt lide Welcome to the 60s og I know where I been (Queen Latifah er fantastisk!)

Send en kommentar

<< Home

footer