fredag, november 16, 2007
Og vinderen blev...
... Lærke fra Kolding.

Jeg taler selvfølgelig om vinderen i DM i oplæsning, som blev afholdt i går i Musikhuset i Århus.
Der var en fantastisk stemning med bannere og kampråb. Der blev hujet og piftet (MEGET højt) - og der blev læst op til den store guldmedalje. De 10 finalister var bare så seje: prøv lige at forestille jer at skulle stå foran 250 mennesker, kameraer, journalister, dommere og skulle læse op... Jeg synes det er sejt gjort!!!

Simon og Kristoffer fra Junior var cool og det samme var underholdningen med Per Vers, DJ... og danserne Freestyle Phanatix.

Lærke blev selvfølgelig superglad - hun vandt en mobil og en tur for hele klassen til Liseberg.

Og jeg synes også at projektgruppen har grund til at være glad. Jeg synes at vores mål lykkedes: Vi ville gerne skabe en anden prestige og stemning omkring det at være god til at læse og læse op - og det synes jeg virkelig er lykkedes!

Se billeder fra konkurrencen på www.dotbot.dk/dm.

Etiketter: , ,



1 Comments:

Blogger Louise said...

Det var et fantastisk arrangement! Jeg er så glad for, at jeg fik lov til at være med.
Selvom jeg bare var tilskuer kom pulsen op et par gange og da jeg tog hjem havde jeg stadig varme kinder.

Det er dejligt at oplæsning får en ny og sejere status.

Send en kommentar

<< Home

footer