tirsdag, december 11, 2007
Tak for i lørdags :-)
Tak for besøget og kampen! Jeg synes vi alle var gode til TP (nå ja, nogen skulle jo vinde ;-)

Jeg glemte jo fuldstændig at tage billeder til Facebook, men I skal da ikke snydes for lidt julestemning. Så her er et close-up af en af mine elskede, grimme, naive nisser fra det Herningensiske firma Maileg.

Jeg har stort set ikke været uden for en dør siden I var her - den står MANGE timers eksamenslæsning hver dag. Jeg er helt rundtosset af at læse om modernitet, kulturmodeller, modernitet, post-modernitet, lingvistik og semiologi.

Selvom det bliver alt for sent jeg kommer i seng, så har jeg bestemt mig for en aften i sofaen med "Mansfield Park" der startede på DR1 for 15 minutter siden. Det er godt nok den dårligste Austen-roman jeg har læst, men det går vel an indtil der kommer Fornuft og følelse på fredag!

Etiketter: ,



2 Comments:

Blogger Lisbeth said...

Selv tak for sidst - det var rigtig hyggeligt at se jer alle igen. Også selvom jeg ikke vandt i TP :)

Pøj pøj med eksamenslæsningen Sussi.

Blogger Lisbeth said...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

Send en kommentar

<< Home

footer