mandag, marts 17, 2008
LibraryThing Local
-
Ja ja jeg har ferie, så her er endnu et indlæg :-)

Er lige stødt på LibrayThing Local, som er en service, hvor brugerne i fællesskab kan skabe og vedligeholde en verdensomspændende guide over litteraturarrangementer, boghandlere og biblioteker.

Her har jeg f.eks. søgt på København og alle arrangementer mv. i en omkreds på 25 miles. Imponerende godt resultat. Det har bestemt givet mig ideer til foredrag, jeg vil høre, og som jeg måske ellers kun havde fundet, hvis jeg havde søgt på flere forskellige websites.


Etiketter: , , ,



4 Comments:

Blogger Louise said...

Juhu den virker også for Holstebro. Hvis man altså bare lige husker at ændre radiussen til 100 miles :-)

Blogger Lisbeth said...

Orv spændende :)
Nej det er virkelig interessant. Når vi afholder arrangementer mv. er vi altid interesserede i en så bred promotion som mulig. Ofte benytter vi pressemeddelelser samt sender til aarhus.dk, stiften.dk mv. Men det her er da et helt nyt alternativ. Det vil jeg med det samme give videre til mine kollegaer!

Blogger Birgitte said...

Jeg har også sendt en mail til Egedal Bibliotekerne :-)

Blogger Birgitte said...

Louise, du kan jo være den der sørger for, at den virker 100% for Holstebro. Du/I kan jo selv uploade arrangementer :-)

Send en kommentar

<< Home

footer