mandag, oktober 27, 2008
Bogforum

Noget der frister? Se programmet her. 

Etiketter: , ,



3 Comments:

Blogger Stine said...

Er der nogen af jer der skal afsted? Synes de har strikket et godt og varieret program sammen i år. Jeg tager derhen enten om lørdagen eller søndagen (muligvis begge dage), vil gerne nå at se Jo Nesbø, Pascal Mercier, Erlend Loe og Sissel-Jo Gazan, men nu må vi se, hvor meget jeg når! Håber ikke der kommer alt for mange mennesker, gider ikke stå i kø ved alle scener og stande, men det slipper man nok ikke for.

Blogger Louise said...

Jeg er i København i den weekend, men ved ikke, om jeg når et smut forbi bogforum

Blogger Sussi said...

Uha, jeg ville også gerne - det er ved at være nogle år sden sidst og jeg har næsten glemt det der med, at det ikke er til at mase sig frem for mennesker. Men min weekend skal holdes i Aalborg, så det må vente til næste år....

Send en kommentar

<< Home

footer