torsdag, oktober 16, 2008
Har du styr på, hvilken musik der hitter i din by?
Måske nogen af jer så indslaget i nyhederne i går, om hvordan TDC har kortlagt, hvilken musik der hitter i hvilke kommuner? I PDF-filen her kan I se en liste med, hvad der er mest populært at downloade lige der, hvor I bor. Tabellen viser hvilke kunstnere, der er downloadet mest i de enkelte kommuner af kunderne på TDC og YouSee PLAY.

I Århus er det Madonna, der hitter. Hende hører jeg nu ikke så meget, så jeg er åbenbart ikke rigtig med på beatet… Egentlig ikke særlig overraskende, for jeg hører ikke særlig meget musik og er ikke ligefrem nogen trendsætter :o)

Etiketter:



3 Comments:

Blogger Birgitte said...

Det er også Madonna, der hitter i Egedal Kommune. Jeg er vist heller ikke med på beatet. Jeg hører Chi Chi Peraltaog A Fine Frenzy...

Blogger Louise said...

Jeg bor også i en Madonna-venlig kommune. Ifølge indslaget burde jeg ellers danse rundt til Kandis.
Det er nu hverken Johnny eller Madonna, der bliver spillet her men R.E.M og Coldplay.

Blogger Marie Fredborg said...

Jeg kan rent faktisk godt lide Madonna, så jeg passer til min by :o) Men ellers er det kun Alicia Keys som nr. 19, jeg ellers kunne finde på at lytte til, så jeg føler mig lidt fremmedgjort i mit lokalmiljø. Det kommer dog ikke bag på mig :o)

Send en kommentar

<< Home

footer