mandag, oktober 06, 2008
"De bedste af os"
Jeg mente nok at kunne huske, at en af jer havde "De bedste af os" af Helene Uri med til en læseklub - og heldigvis har vi jo ikke helt droppet referaterne, så jeg kunne hurtigt finde ud af, at det var Inger der anmeldte denne bog hos Monica den 25. maj.

Inger gav bogen to stjerner og det er måske endda lidt overkanten! Jeg var rimelig glad for "Honningtunger" af samme forfatter, men da jeg havde læst den kedelige og halvlange "De bedste af os" sad jeg bare tilbage og følte at jeg havde spildt min tid... Jeg forstår simpelthen ikke hvad det er hun vil med den bog.

Etiketter: ,



3 Comments:

Blogger Louise said...

Jeg er enig.
Jeg synes, hun fortaber sig lidt i lingvistik - delen. Det bliver næsten for indforstået og kun sjovt for folk i miljøet.
Tænk hvis der blev skrevet en roman med nørdet, indspist bibliotekarhumor. Hvem gad læse det?

Blogger Monica said...

Ahhh... Louise, nu synes jeg ikke, du skal undervurdere værdien af en roman med indspist bibliotekarhumor. Den ville da stryge lige ind på en bestsellerliste ;o)

Blogger Sussi said...

Jamen jeg forstår heller ikke helt om den handler om gode og dårlige mennesker, kærlighed, naivitet eller videnskabelig uredelighed.
Skal man synes at det er helt vildt synd for Pål eller for hende den gamle lingvist eller hvad....?
Hvis det skulle have været en ond roman om at stjæle hinandens forskningsresultater, så skulle den have været MEGET mere ond...

Send en kommentar

<< Home

footer