onsdag, september 10, 2008
Gratis billeder på nettet
Emnet har vist været behandlet før, men jeg stod lige og skulle bruge et boksebillede, og skulle derfor finde gratis billeder på nettet.
Til det fik jeg hjælp af Esben Fjord, der henviste til en artikel fra 2005 om gratis billeder på nettet.
Og jeg fik af den vej igen øjnene op for tjenesten (eller hvad sådan noget nu hedder): stock.xchng. Der er VIRKELIG mange fede gratis billeder til at bruge direkte på hjemmesiden, bloggen, folderen plakaten eller hvad det nu kunne være.
OK, det var mange henvisninger i en kort post, men tjek siden ud....

Etiketter: , ,



1 Comments:

Blogger Monica said...

Ja, det ser ud til at være en rigtig god side til at finde en masse billeder. Den vil jeg helt klart benytte mig af.

Send en kommentar

<< Home

footer