tirsdag, december 02, 2008
Stein Baggers familie blogger - men hvor???
Medierne har i dag skrevet, at Stein Baggers familie blogger. Spørgsmålet er bare hvor? Af ren nysgerrighed (og mangel på noget at lave) har jeg nu forsøgt at finde den famøse blog i 20 minutter. UDEN HELD! Er der nogen af jer, der kan finde den?

eb.dk skriver de bl.a.:
- Vi kender Stein som et meget privat person men med at meget stor hjerte. Vi kender Stein som en arbejdsbi som slider 80 timer om ugen for at sikre en fremtid for sin datter og sin kone som han elsker over alt på jorden, skriver Anette Uttenthal på familiens hjemmeside.

Jeg har ledt efter denne sætning (og mindre dele af den), men ak...

Jeg kunne give op, men det irriterer mig, at jeg ikke kan finde den forbandede blog! Hvor svært kan det være!

Etiketter: ,



5 Comments:

Blogger Alex said...

Jeg har heller ikke kunnet finde noget, bortset fra anetteuttendahl.com og den siger ikke meget...

Blogger Unknown said...

Rigtigt godt spørgsmål. Jeg kan heller ikke finde noget. Troede først det var ren "høflighed" fra de forskellige medier for at undgå at den pågældende server ville crashe, men heller ikke idag er Google til nogen hjælp ud over dette blogindlæg.

Blogger Birgitte said...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

Blogger Birgitte said...

Bloggen dukker sikkert ikke op i Google, fordi familien har indstillet den, således at Googles robotter ikke kan finde den. Men men men nu er den fundet :-)

Blogger Unknown said...

Så skete der noget:

http://familienbagger.blogspot.com/

Send en kommentar

<< Home

footer