søndag, november 09, 2008
Vælg vor tids danske roman
Morgenavisen Jyllands-Posten indbyder alle Danmarks bogelskere til at deltage i kåringen af den bedste danske roman i de seneste 25 år.

Stem på din favorit-roman og vær med i de ugentlige lodtrækninger om bogpræmier for i alt 25.000 kr.

Et ekspertpanel af kritikere og repræsentanter fra biblioteks-, boghandler- og undervisningsverdenen har nomineret 100 forfattere med én titel hver.

Læs mere om Vor tids danske roman på: vortidsdanskeroman.dk

Selv har jeg ikke fundet ud af, hvilken roman jeg vil stemme på endnu, men det skal jeg da have gjort. Hvad vil I stemme på?

Etiketter: ,



3 Comments:

Blogger Birgitte said...

Så har jeg stemt - på Hundehoved af Morten Ramsland. Jeg synes det er en rigtig god fabulerende fortælling. Sjovt at læse noget dansk magisk realisme.

Blogger Louise said...

Så er min stemme også givet. Der er godt nok mange, jeg ikke har læst. Jeg valgte Den ottende bonde, fordi den gjorde så stort et indtryk på mig.

Blogger Sussi said...

Så har jeg også stemt. Det blev Undtagelsen, der løb med min stemme. Jeg havde desværre (og pinligt nok) ikke så mange at vælge imellem, for jeg ville ellers genre være kommet med en mere original stemme. Jeg kan huske at Undtagelsen virkelig ramte mig, da jeg læste den - men at jeg ikke var begejstret for slutningen. Måske kan man bede Jungernsen skrive den om, hvis han vinder....?

Send en kommentar

<< Home

footer