fredag, august 25, 2006
Det læser/ser/hører jeg nu...
Jeg synes, der sker lidt lidt her på bloggen, så nu indfører jeg lige et nyt koncept:

Lige nu læser jeg: "Hold masken eller der falder brænde ned" af Anders Lund Madsen og Michael Jeppesen - en mailkorrespondance om alt mellem himmel og jord (især måske penge og kvinder). Tandpigerne (Stockmann og Njor) modtager en del kritik...

Lige nu hører jeg: "Soevnloes" med Anden - Anders Matthesen. Lige lovlig selvfed efter min mening, men der er et par "perler" imellem. Jeg er ked af, at jeg ikke havde råd til billetter til "Anden på coke" da der stadig var ledige pladser... ØV!

Lige nu ser jeg (eller rettere i går aftes): "Den store dag" - en film af Morten Arnfred med manuskript af Ina Bruhn. I hovedrollerne Louise Mieritz, Nikolaj Steen m.fl. En romantisk komedie helt efter bogen om bryllupsarrangøren Anne, der forelsker sig i en meget vigtig kunde. Filmen er hit alene pga. Christian Tafdrup, som en meget bøsset bryllupskjoledesigener!!!

Hvad ser/læser/hører I andre????
God weekend!
/Sussi


5 Comments:

Blogger Louise said...

Hej Sussi.
God ide. Jeg vil gerne være med.

Lige nu læser jeg Ole Lund Kirkegaards børnebøger. Startede med Otto er et næsehorn og blev nødt til at fortsætte. De er så sjove. Jeg læser jo altid parallelt så jeg læser også Anyone out there af Marian Keyes. Jeg synes forresten at Hold masken eller der falder brænde ned er ret dårlig. De ævler og ævler, men kommer overhovedet ingen vegne. Jeg synes også, de er ret selvfede, men måske er det faktisk hele ideen.

Lige nu hører jeg soundtracket til Brokeback Mountain (hjemme) og melodi grand prix greatest hits (på cyklen til arbejde. Diggi-loo Diggi-ley får virkelig gang i pedalerne)

Lige nu ser jeg Man on the moon. Mærkelig film om en spøjs mand. Jeg er vild med Jim Carrey som Andy Kaufmann - han gør det helt fantastisk.

God weekend.
Louise

Blogger Louise said...

Åhh jeg glemte lige...
at jeg skal til Anden på Coke. Så jeg kan måske give et lille ref. næste gang vi ses - måske til konferencen d. 3. for der kommer jeg (men det er jo et helt andet indlæg...)

Blogger Birgitte said...

"Anden på Coke" er et super fedt show, men ikke ment på en klassisk "stand up" måde. Det er et lille et mands skuespil, der handler om, hvordan man laver et stand up show. Du kan godt glæde dig Louise. Det er imponerende hvad han har præsteret!

Lige for tiden læser jeg "Tro mod tro" af Kathrine Lilleør og Naser Khader. Jeg er ikke kommet så langt, men indtil videre er den god. Den er informativ for sådan en som mig, som intet kender til islam, og så er den meget let læst.

Og så hører jeg selvfølgelig Madonna lige nu. Det var den fedeste koncert i torsdags! Også selvom vi stod meget tæt og jeg kun kunne se storskærmene og ikke Madonna selv, med mindre Michael løftede mig. Det var et kanont sceneshow

Jeg ser ikke nogen film lige nu, hvad kommer der på tv2 i aften???

Fortsat god weekend
Birgitte

Blogger Stine said...

Hej
Hermed et input fra en ikke særlig flittig blogger.

Senest set: Donnie Darko - en supersyret film om en skizofren teenager med tvangstanker og en usynlig ven klædt ud i et kaninkostume!

Hører pt: Teitur, Jeff Buckley, Peter Sommers 8-6-6-0 (man er vel lokalpatriot), Corinne Bailey Rae og Jack Johnson.

Læser for tiden: Politikens bog om yogapilates (som jeg vil skåne folk for at høre anmeldt til næste læseklub-møde).

Hilsner og ønsker om en fortsat go' weekend fra Stine

Blogger Sussi said...

Årh, Birgitte - nu er det jo endnu værre ikke at skulle se showet. Jeg så det sidste han lavede - og det var godt. Jeg elsker også "Jul på Vesterbro"...

Send en kommentar

<< Home

footer