onsdag, august 01, 2007
Nyt liv
Så har jeg taget springet: Jeg er blevet optaget på Syddansk Universitet (Kultur og Formidling) fra den 1. september og har derfor opsagt min stilling på Herning Bibliotekerne!!!

Selvom det eftehånden har været i mine tanker længe var det alligevel med lidt klamme hænder, at jeg tog den endelige beslutning. Men der er vist ingen tvivl om at det er den rigtige beslutning. Jeg glæder mig i hvert fald meget til at komme i gang - så må vi se om jeg kan finde ud af det.

Det bliver selvfølgelig noget af en omvæltning at skulle til at studere igen - ikke mindst økonomisk. Og så skal jeg til at lære en helt ny by at kende. Jeg håber at få en kollegielejlighed, og så håber jeg at få rigtig mange besøg når jeg flytter.
Vi har aldrig før holdt læseklub på Fyn.

Etiketter: ,



3 Comments:

Blogger Lisbeth said...

Hej Sussi

Uha ja det lyder som en stor beslutning at tage, men jeg håber, at studiet lige er dig!

Måske næste næste læseklubmøde kan være hos dig - så jeg kan nå at besøge dig, mens du bor i Odense - jeg nåede jo kun Viborg på et hængende hår :)

Kh
Lisbeth

Blogger Birgitte said...

Hej Sussi

Det lyder godt nok spændende! Glæder mig til at høre mere om studiet.

Jeg kender ikke Odense, men tager gerne turen til Fyn.

Birgitte

Blogger Louise said...

Hej Sussi.
Hvor er det spændende. Det er ret modigt at sige jobbet op og flytte til en ny by, men jeg er sikker på at du ikke vil fortryde det et øjeblik.

Men jeg vil nu savne dig til de regionale samlinger... :-)

Jeg kommer gerne til Odense - jeg ved nemlig, at de har et godt ishus.

Send en kommentar

<< Home

footer