mandag, oktober 29, 2007
Nyt på arbejdsfronten
Synes lige jeg vil fortælle jer, at jeg pr. 1. december har fået nyt job… Jeg skal være IT-konsulent hos home, hvor jeg primært skal arbejde med web dvs. home.dk. Det glæder jeg mig rigtig meget til, selvom det også er lidt skræmmende at skulle i gang med et nyt job, men er det ikke altid sådan? Man ved, hvad man har - ikke hvad man får...

Det bliver ret vemodigt at skulle sige farvel til de gode kolleger – især Lisbeth kommer jeg til at savne, for vi har det så sjovt og hyggeligt på kontoret. Jeg har valgt at søge orlov 1 år, så hvis det nu ikke lige skulle være mig, så kan jeg vende tilbage til biblioteksverdenen igen.

Etiketter: ,



6 Comments:

Blogger Louise said...

Tillykke! Det lyder som en spændende udfordring.

Blogger Sussi said...

Cool!
Tilykke med det , Monica! Det skal nok blive rigtig godt...

Blogger Birgitte said...

Iiih tillykke med det! Glæder mig til at høre mere om det. Hvilket CMS system skal du arbejde med? Og hvad er dine opgaver - skal du arbejde med nye kommunikationsformer (web 2.0 eller andet)?

Blogger Lisbeth said...

Ja mange gange tillykke med jobbet! Jeg håber, det byder på mange gode oplevelser og udfordringer, men du ved jo også, at det er med stor vemod, at jeg siger dette - for det har været rigtig dejligt efter, at du kom til fag 1!

Blogger Inger said...

Et stort tillykke med det. Det bliver spændende for dig.

Blogger Marie Fredborg said...

Også Tillykke fra mig! Det lyder helt perfekt til dig, men det er nu rart med en nødløsning i baghånden. Jeg glæder mig også til at høre om det, selvom jeg muligvis ikke skal have den superbruger-udgave, som Birgitte vil få :o)

Send en kommentar

<< Home

footer