onsdag, marts 26, 2008
Opgave nr. 2
Som Louise allerede har bemærket, var der nogle, som fik uddelt opgaver ved sidste Læseklub. Her får i min opgave nr. 2: Den 9.-12. marts 2008 var jeg på studietur i Holland. Baggrunden var det forestående Multimediehusbyggeri i Århus, som jeg er involveret i. Da jeg er med i gruppen vedr. "Viden og Læring" er det med disse briller, denne reportage skal ses. Jeg kunne skrive stolpe op og stolpe ned om mine indtryk - hvilket I helt sikkert ville elske :) Derfor har jeg valgt en anden formidlingsform. Til dem af der, der foretrækker den mere traditionelle form, kommer der helt sikkert noget her i nær fremtid: http://holland2008.wikispaces.com.



PS: Beklager den ringe billedkvalitet, men det skyldes, at filerne max. må fylde 100MB på blogger!

Etiketter: , , , , ,



4 Comments:

Blogger Birgitte said...

Jep vi er alle forskellige, og godt det samme :-) Og man skal bestemt ikke skrive, hvis man ikke har lyst! Det tror jeg, at vi alle er enige om. Det ville der alligevel ikke komme noget godt ud af.

Det vi skal overveje (og det er jo oplagt i forbindelse med et jubilæum) er, om vi vil blive ved med at have en blog. Jeg har mange gange overvejet at stoppe med at skrive, fordi der ofte er laaaaange pauser på bloggen, og fordi mine og andres indlæg sjældent bliver kommenteret.

Nu må vi se, der er åbenbart mange der har været inde og læse i dag :-) Det er da et tegn på, at bloggen bliver brugt!

Blogger Sussi said...

Jeg synes det ville være synd at droppe bloggen. Sammen med 3-4 andre blogs tjekker jeg den for nyt indhold stort set hver gang jeg er på nettet.
Lad os håbe, at du nu ha fået sparket gang i den Birgitte og a vi alle bliver bedre til at give feed back. Som Birgitte skrev, så kan det jo bare være et: "Det her emne ved jeg ikke noget om" eller "Det du fortæller om lyder rigtig spændende...".
Lad os se om ikke vi kan "leve videre".

Blogger Sussi said...

Jeg synes det er fedt med alternative formidlingsformer! Og på trods af den ringe billedkvalitet finder jeg billederne meget inspirerende. Der er jo ingen der siger at alt skal formidles via ord.
Apropos vores snak om læringsformer, så findes der jo ret mange mennesker (mig selv inkl)der er visuelt orienterede.
Tak for indtrykkene!

Blogger Birgitte said...

Spændende! Som jeg vist har givet udtryk for, ved jeg INGENTING om læring ;-) Og umiddelbart tror jeg, at jeg lærer bedst på den "gode" gammeldags facon. Det sagt, kunne jeg godt tænke mig at se et dansk bibliotek som dem i Holland. De ser meget hyggeligere ud! Og det skal man jo ikke kimse af. Jeg tror faktisk det kunne lokke mig ned på Stenløse Bibliotek noget oftere :-)

Send en kommentar

<< Home

footer