torsdag, marts 26, 2009
3 års fødselsdag
I dag fylder vores blog 3 år! Siden sidste fødselsdag er der kommet 95 indlæg til, så vi nu er oppe på 275, det er da meget godt.

Det svinger jo lidt med, hvor meget aktivitet der er på bloggen, og det kan jo skyldes så mange ting.

I anledning af bloggens fødselsdag, skal vi så ikke lige stramme lidt op igen, og sige at alle indlæg fortjener mindst 1 kommentar? Vi har været gode til det en periode, men der er også indlæg, der ikke får nogle kommentarer, og det, synes jeg, er synd. Tror I ikke, at det giver os alle lidt mere lyst til at skrive et indlæg, når det bliver kommenteret, og man ved, der er nogen, der har læst det?

Etiketter:



3 Comments:

Blogger Sussi said...

Godt med en lille opsang, Monica. Jeg er helt enig med dig og jeg prøver virkelig selv at tage mig sammen. Vi har jo tidligere diskuteret om vi skulle nedlægge bloggen, men det synes jeg ville være synd.
Lad os håbe at folk igen får blod på tanden og begynder at blogge om stort og småt her....

Og tillykke med bloggen og tillykke med os!

Blogger Louise said...

Tillykke til os!

Jeg ville også savne bloggen, hvis den forsvandt. Jeg må indrømme, at jeg ikke er god til at få skrevet indlæg, men jeg kommenterer gerne.
Men lad os håbe, dette indlæg kan give os alle et tiltrængt skub...

Blogger Tanja said...

Gisp tiden går stærkt :-)

Hermed endnu et løfte om at blive bedre til at kigge forbi - og deltage!!!!

Send en kommentar

<< Home

footer