onsdag, februar 04, 2009
Læsernes bogpris 2009
Skynd jer til tasterne. Frem til d. 6 marts kan I stemme på jeres favorit til Læsernes bogpris 2009. De nominerede er:
Ursula Andkjær Olsen: "Havet er en scene"
Jens Christian Grøndahl: "Fire dage i marts"
Helle Helle: "Ned til hundene"
Hanne-Vibeke Holst: "Dronningeofret"
Joakim Jakobsen: "Tynd luft"
Ulrik Langen: "Den afmægtige - en biografi om Chr. 7."
Thomas Larsen/Finn Mortensen: "Mærsk McKinney Møller"
Lars Movin: "Beat"
Dy Plambech: "Texas´rose"
Susanne Staun: "Mine piger"

Jeg har stemt, og det blev Dy Plambech, der fik min stemme.

Etiketter: ,



5 Comments:

Blogger Sussi said...

Pinligt - jeg har ikke læst en eneste af bøgerne, så jeg får nok svært ved at stemme....

Blogger Monica said...

Åh, dejligt Sussi, så er jeg da ikke den eneste :o) Faktisk er der også flere af dem, jeg slet ikke har hørt om...

Blogger Sussi said...

Såsan har jeg det også Monica - måske skulle jeg tage og følge lidt med i stedet for at tygge den ene femekrimi efter den anden...

Blogger Louise said...

Jeg har heller ikke læst mange af dem. Det var det samme med top 10'erne i Vor tids danske roman. Der er også mange, jeg ikke har læst, og jeg tvivler på, jeg nogensinde får det gjort. Det er lidt pinligt, men på den anden side: jeg har læst så meget andet - og nydt det!

Blogger Louise said...

Så er vinderen fundet. Min stemme var ikke nok, det blev Hanne-Vibeke Holst der løb med æren.
http://www.berlingske.dk/article/20090313/boeger/703120110/

Send en kommentar

<< Home

footer