onsdag, februar 25, 2009
Et godt grin
Jeg har fornyelig kastet mig ud i at få afprøvet netlydbog.dk, og efter at have kæmpet lidt med at finde den rette mobil Windows enhed, så lykkedes dig mig at få lyden med mig. Er der nogen af jer, der har prøvet det? Det havde jo været lidt smartere, om man bare lige kunne overføre det til sin mobil eller ipod, men det kan man så ikke.

Nå, men den først netlydbog jeg kastede mig ud i var ”Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster?” af Maise Njor. Lydbogen består af en række klummer, der tidligere har været bragt i Eurowoman, og de bliver læst op af Vicki Berlin. Der er ikke så meget at sige udover – den bog den skal ikke læses, den skal lyttes! Vicki Berlin gør det simpelthen bare så godt, og sikke nogen skønne grin jeg fik mig! Og jeg er sikker på, der er flere end mig, der har fået et godt grin ud af det, for nogle af klummerne hørte jeg, mens jeg kørte i bus, og der var det altså indimellem svært ikke at komme til at sidde og grine højt :o)

Etiketter: ,



footer