onsdag, juni 29, 2011
Gratis lydbøger på dr.dk
Til jer der elsker lydbøger - måske I allerede følger med, men ellers vil jeg da lige oplyse om, at der er kommet 4 nye lydbøger, man kan hente gratis på dr´s hjemmeside. De fire lydbøger er:

  • Tre hundes nat af Elsebeth Egholm
  • Undtagelsen af Christian Jungersen
  • Utahs bjerge af Leif Davidsen
  • Suffløren af Donato Carrisi

Hent dem her frem til 24. juli
http://www.dr.dk/P4/Events/Lydpakker/sommerlydpakker-fra-P4-Download.htm

Etiketter:



2 Comments:

Blogger Birgitte said...

Jeg har downloaded Utahs bjerge. Glæder mig til at høre hans små noveller :-)

Blogger Sussi said...

Så fik jeg også prøvet det der nymodens download-halløj...
Jeg valgte "Tre hundes nat" af Elsebeth Egholm. Jeg er ellers kørt lidt sur i krimi-genren, men har tidligere været glad for Egholms krimier, så nu forsøger jeg mig med denne nye serie fra hendes hånd.

Send en kommentar

<< Home

footer