tirsdag, oktober 03, 2006
Konference
Dejligt at flere støtter mit forslag... Senere på måneden vil jeg komme med et udspil til en dato - og så finder vi nok ud af det praktiske hen ad vejen.

I dag var den store dag, hvor vi holdt den tidligere omtalte afslutningskonference i det projekt jeg har arbejdet med i 1½ år. Sammen med resten af projektgruppen var jeg vært for ca. 160 deltagere i Vilbjerg Sports- og kulturcenter. Hvis jeg selv skal sige det gik det rigtig godt - der var masser af spændende og meget forskellige oplæg om børn, unge og informationskompetence i teori og praksis. Jeg blev selv lidt optaget af Jeppe Bundsgaard fra DPU, der havde nogle fine betragtninger omkring de læsefærdigheder, der kræves for at kunne søge på nettet. Jeg var ikke kun værtinde på dagen (selvom det nok var det der havde fyldt mest i min bevidsthed i dagene op til), jeg skulle også selv holde oplæg. Jeg har aldrig før stået foran så stor en flok mennesker og talt i mikrofon og vist PowerPoint-show, så der var høj puls på - men det gik vist også rigtig godt ;-)

Det var alt fra det vestjyske - Roger og Out!


1 Comments:

Blogger Louise said...

Hej Sussi.
Det var en rigtig god konference. Det var nogle gode oplæg som gav masser af inspiration. Jeg ville gerne have hørt det sidste, men jeg måtte "hjem" til Bøgernes herrer som min læseklub har døbt sig selv.
Louise

Send en kommentar

<< Home

footer