mandag, oktober 02, 2006
Kulturelt tilbud
Cats i Musiktetret Holstebro + læseklub hos mig i februar/marts? Ja, det var bare lige en tanke, men I kan selv tjekke det ud på www.musikteatret.dk . Den går fra den 25. feb. til 11. marts - og indrømmet: det er altså halvpebret. Men vi kunne evt. finde en lørdag og så holde læseklub her hos mig om eftermiddagen, derefter aftensmad (tilberedt af mig eller take-away) og til slut en musicaloplevelse....
Jeg tror ikke vi behøver at bestemme det lige nu, men senest i løbet af november.

Forresten Louise - og I andre: jeg er lige blevet færdig med Honningtunger. En af mine kollegaer havde karakteriseret den som chik-lit, og jeg havde åbenbart glemt, hvad du havde skrevet om den. I hvert fald gik jeg i gang med den med helt forkerte forventninger - og blev overrasket. Hvor er det en gennemført LED bog....

Lige nu læser jeg "En stor familie" af Fay Weldon - jeg ved ikke vad jeg synes endnu. Desuden prøver jeg at kæmpe mig igennem Hamlet, fordi jeg var nde at se den som ballet - og det fik jeg ikke meget ud af!
Jeg hører Kate Bush her i stuen og "Tre sider af samme sag" af Marian Keyes når jeg kører bil. Og jeg ser vist ikke rigtig noget, nåjo: et halvt afsnit af Matador i lørdags....

Og så en opfordring: SKRIV
/Sussi


4 Comments:

Blogger Birgitte said...

Uha det er vist lang tid siden, at jeg er kommet med et indlæg!

Angående dit kulturelle tilbud: Jeg synes det lyder som en rigtig god idé og det vil helt klart passe mig bedst en lørdag.

Bor du ikke i Ringkøbing??? Er der nogen der har et forslag til transport?

Blogger Stine said...

Lyder som en fin idé med en musical kombineret med læseklub - i den periode er jeg, om alt går vel, i gang med at skrive speciale og trænger sikkert til lidt luftforandring... Til Birgitte ang. transport: Måske vi kan finde nogle billige DSB Orange-billetter til den tid??

Blogger Lisbeth said...

Hov forresten

- er lidt sent på den, men jeg er også klar på lidt kultur i det vestjyske!

Blogger Louise said...

Hej.
Jeg vil også gerne med ind og se Cats. Jeg kender en, der skal være med i stykket, så jeg skal ind og se det under alle omstændigheder og hvad kunne være hyggeligere end at følges med læseklubben;-)
Louise

Send en kommentar

<< Home

footer