lørdag, november 03, 2007
Hvilken hjernehalvdel bruger du mest?
Se godt på billedet her... Drejer kvinden højre eller venstre vej rundt? Ja, det er lige til at blive helt rundtosset af! Først tænkte jeg, at det var da noget underligt noget, for jeg kunne da kun se, hun drejede højre rundt, men efter lidt tid, kunne jeg også se, at hun drejer den anden vej... Og nu... nu synes jeg bare, hun skifter retning hele tiden.

Oplever du, at hun drejer højre om (med solen), bruger du primært din venstre hjernehalvdel, og venstre om (mod solen) ja, så bruger du mest din højre hjernehalvdel.

Læs evt. mere her på wemind.

Etiketter:



5 Comments:

Blogger Lisbeth said...

Hihi den er sjov :)

Hun drejer helt sikkert den samme vej som solen! Men jeg synes nu, det ser ud som om, hun drejer højre om. Hmmrf. Jeg er vist forvirret på et højere plan.

Blogger Birgitte said...

Jeg synes, at når hun vender ryggen til, drejer hun venstre rundt, og at når hun vender fronten til, drejer hun højre rundt. Betyder det, at jeg bruger begge halvdele af min hjerne, eller at jeg bare er vægelsindet?

Blogger Birgitte said...

Hi hi, nu synes jeg det er omvendt. Jeg tror rent faktisk, at hun har vendt sig om, siden sidst jeg kiggede på hende.

Blogger Louise said...

Jeg kan kun se, at hun drejer højre rundt. Lige meget hvor meget og længe jeg kigger. Måske har jeg mistet forbindelsen med min højre hjernehalvdel.
Bortset fra det er jeg stolt over at være med i en læseklub, som har en etiket, der hedder Hjernehalvdele ;-)

Blogger Marie Fredborg said...

Jeg er også stolt! Men her kommer en udfordring til denne kloge blogs medlemmer. Når jeg nu så hende dreje venstre om i laaaang tid, før jeg kunne se noget andet, hvad betyder det så egentlig? Er venstre hjernehavdel knyttet til madlavningsevner, en blændende logik, fremragende sporhunde-evner eller hvad...?

Send en kommentar

<< Home

footer