tirsdag, august 12, 2008
Lad os lige tage en runde mere....
Der er ikke så meget gang i den her inde for tiden, så jeg synes vi tager en runde mere med "Det læser, hører og ser jeg for tiden"

Jeg læser: Aldrig mere fri af Sara Blædel (har faktisk haft bogen klæbet til hænderne siden jeg gik i gang i går og håber på at blive færdig i aften....), Harry Potter and the Chamber of Secrets og Vredens Druer af John Steinbeck (mit bud på en Nobelpris-vinder). Det ligner mig ikke at have gang i så mage bøger på en gang, men selvom Steinbeck er god, så er det rart med en lille pause ind i mellem....

Jeg hører: Har ikke hørt noget siden jeg kom fra Skanderborg i går. Men der hørte jeg tilgengæld Aura (dejlig singer-songwriter), TV-2, Lenny Kravitz (omend jeg var lidt fuld lige der), Eric Clapton, Danser med drenge, Magtens Korridorer (Johan Olsen er bare for dejlig), Katie Melua og meget mere.....

Jeg ser: Håndbolddrengene tabe til Korea ved OL



- I får lige en lille smagsprøve på Magtens Korridorer. Kunne desværre ikke finde en live-optagelse fra Skanderborg i år. Men der var også mørkt da de spillede....

Hvad har I andre gang i???


5 Comments:

Blogger Louise said...

Jeg læser: Jeg er lige blevet færdig med Hvem er jeg? af Sophia Kinsella. Det er klassisk chicklit og den var ret hurtigt læst. I går blev jeg færdig med 100 låger, en spændende fantasyroman fra børnebiblioteket.
Nu skal jeg i gang med noget nyt. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal vælge, men tror jeg vil prøve kræfter med En dyne af sne af Craig Thopmson. Det er en graphic novel, som ikke er en genre, jeg læser meget af.

Jeg hører: ikke meget, men Coldplays nyeste kører i baggrunden når vi laver mad. Er forresten helt enig hvad angår Johan Olsen.

Jeg ser: genudsendelser af CSI:NY

Blogger Lisbeth said...

Jeg læser:
Bogtyven af Zusak. Den Louise engang har givet store roser. Jeg kan endnu ikke udtale mig, da jeg først lige er gået igang.

Jeg hører:
Morten Basse Band (og ja det er børnesange, men de er faktisk rigtig gode :))

Jeg ser:
Klovn

Blogger Stine said...

Læser: Jonathan Strange & Mr. Norrell. Var tæt på at give op, synes den var lidt kedelig til at begynde med og kunne ikke overskue at komme igennem de over 700 sider. Men jeg er nu nået ca. 1/4 og er meget mere fortrøstningsfuld! Næste bog på natbordet er Ann Cleeves: Sort som ravnen.

Hører: P3 om morgenen - altid godt med overkække værter og popmusik når man forsøger at vågne...

Ser: The Office, lidt OL. Og kan ellers anbefale The Dark Knight i bio.

Blogger Birgitte said...

Jeg læser
El juego del angel af Carlos Ruiz Zafón - den er rigtig god, men jeg er ikke sikker på, at jeg synes den er lige så god som Vindens skygge

Jeg hører
For at komme i stemning til min spanske bog, hører jeg Chi Chi Peralata - super god sydamerikansk musik

Jeg ser
Den danske 49'ers knækkede mast!

Blogger Marie Fredborg said...

Jeg læser:
"Et ensomt menneskes bibel", som er min nobelprismodtager (Jeg har for længst glemt hvilken Miss jeg skulle være, men nu læser jeg den da :o). Den giver et gysende stærkt indtryk af kulturrevolutionen set igennem øjnene på en intellektuel, der mange år senere, en nat i HongKong fortæller sin historie til en ung jødisk kvinde. Hvad et diktatur får mennesker til at gøre ved, men også for, hinanden! Og så læser jeg scifi:o) Fortsættelsen af "Klit", som jeg læste for et år siden. Nu på engelsk. "The Dune Messiah". Et komplot er ved at blive brygget sammen mod den gode kejser, men da han kan se ud i fremtiden, bliver det hele ret komplekst :o)

Jeg hører:
Alt muligt, for jeg går jo og maler det meste af dagen. "Muse" er det helt store for mig lige for tiden, men Coldplay's "Parachutes" har da også været på i dag, Louise.

Jeg ser:
Jamen, der sniger sig da helt sikker lidt OL ind af og til. Jeg fulgte ved et tilfælde spændt med i 49'er-sejladsen direkte. Men ellers har jeg set en norsk krimi om en politimand, der hedder Cato og som selvfølgelig er lidt af et svin. Sådan skal de jo være :o)

Send en kommentar

<< Home

footer