tirsdag, april 07, 2009
Udfordringen
Sussis indlæg har inspireret mig til at komme i gang med bøgerne. Men da jeg kender mig selv og ved at vejen fra tanke til handling nogle gange er ramt af vejarbejde, bliver jeg nødt til at udfordre mig selv. Så hermed beslutter og forpligter jeg mig til at læse:

Glansbilledsamlerne / Jóanes Nielsen
Det sidste kongerige / Bernard Cornwell
Audrey Hepburn : en biografi / Donald Spoto
North and South / Elizabeth Gaskell
Signe / Lars Johansson.

Flere af dem er jeg startet på flere gange, men nu skal de læses helt til ende. Og den sidste bog skal være læst inden vores 10 års jubilæum. Klarer jeg den ikke, må I give mig en ydmygende straf!

Etiketter: ,



5 Comments:

Blogger Sussi said...

Bravo, Louise!!!
Jeg har ikke læst nogen af de bøger du nævner (som alle er voksenbøger), så jeg glæder mig til at høre om dem.
Det kan indimellem være rigtig godt for motivationen, når man har meldt sådan noget ud offentligt. Hjælper det på det, hvis man afslører hvilken straf man har udtænkt til dig????

Blogger Monica said...

Ja, Louise, nu har du forpligtigede dig, så nu ser vi frem til at høre om bøgerne.

For at øge motivationen kunne vi da godt lufte mulige straffe... Det kunne f.eks. være, at du oven i de fem bøger, skal læse fem bøger som vi andre aldrig har fået læst færdige, så vi kan få slutningen :o)

Blogger Lisbeth said...

Ja flot gået Louise. Jeg tør ikke offentliggøre min liste, for jeg ved, at jeg ikke når at blive færdig inden vores 10 års jubilæum. Men for at pudse glorien, så har jeg faktisk også fået hul igennem igen - jeg er igang med bog nr. 3 om Salander (og ja har altså læst de to første - og det gik bare hurtigt). Og hvor er de bare gode. Så hvis der er nogle, der kan anbefale en god bog - så sig endelig til, så jeg har noget at gå igang med, når Salander snart er læst :-)

Blogger Birgitte said...

Jeg tør godt våge pelsen og "forpligte" mig til at læse et par bøger inden jubilæet:

- Child 44
- Marina
- De fantastiske fire

Modsat dig, Louise, læser jeg ret langsomt, så 3 bøger må være nok :-)

Hvad blev der egt. af de sidste nobel-bøger?

Blogger Louise said...

Mærkeligt, hvordan tanken om en straf får folk til tasterne :-)

Jubii, Birgitte! "Velkommen" til udfordringen. Jeg kender ikke dine bøger så godt, men jeg har på fornemmelsen, at de ikke bliver læst på dansk allesammen :-)

Send en kommentar

<< Home

footer