torsdag, november 10, 2011
Går jeg mon glip af noget...
...hvis jeg kun køber bogen? Jeg mener Peter Øvig Knudsens nye Hippie.

I kølevandet sælges nemlig også:

e-bog
lydbog
iPad app
IPhone app
CD med Steppeulvene m.fl.

Se b.dk

Jeg synes, at det bliver spændende at følge den gamle bogs udvikling. Hvilke tilkøb er relevante, og hvilke er ikke? Kan bibliotekerne følge med? Og har de råd til at leve op til lovgivningen om at være med på alle(?) platforme?

Personligt tror jeg, at jeg skal være meget vild med en bog, før jeg falder for diverse tilkøb - men hvem ved. Lidt velvalgt underlægningsmusik kan jo skabe den helt rigtige stemning :-)

Etiketter: , ,



2 Comments:

Blogger Monica said...

I denne uge kan man hente den gratis som lydbog på: http://www.dr.dk/P4/Events/adventsgaver/download-lydboeger/lydbog-hippie-peter-oevig-knudsen.htm Men måske bogen allerede er købt?

Blogger Birgitte said...

Den er downloaded :-) Tak for tippet - også til dig Louise på Facebook...

Send en kommentar

<< Home

footer