torsdag, august 16, 2007
Brune bibliotekarer.
I morges viste jeg en 1. klasse rundt på biblioteket. Jeg var blevet spurgt, om jeg ville fortælle, hvad en bibliotekar laver og det gav anledning til mange spørgsmål. Nogle spørgsmål var ligetil f.eks. Har du læst alle bøgerne? Det måtte jeg jo desværre sige nej til, fordi der er så mange bøger. Til det svar fik jeg det gode råd at jeg da bare kunne starte fra en ende af...lige der..ved A. Tjaa det må jeg så overveje.
Andre spørgsmål var ret svære at svare på. En sød, spørgelysten dreng med en permanent finger i vejret spurgte: Bliver man ikke meget brun af at være bibliotekar? Vi sad ved de store vinduer og solen var meget dejlig og varm, så jeg ved godt hvor hans spørgsmål kom fra men øhh hvordan søren giver man lige et godt svar på det!?!

Etiketter:



1 Comments:

Blogger Sussi said...

De kære små!
Jeg kommer til at savne den direkte brugerkontakt....

Send en kommentar

<< Home

footer