onsdag, august 22, 2007
Livet som studerende
Ja, det er jo ikke rigtigt begyndt endnu, men alligevel var det allerede lige ved at gå galt. I disse moderne teknologi-tider skal man jo selvbetjene sig alle steder - således skulle jeg også selv melde mig til de fag jeg vil følge på første semester. Og det ville ikke rigtigt lykkes! Og selvfølgelig var jeg ikke i særlig god tid... Så jeg endte med at måtte lade sekretariatet stå for mine tilmeldinger. Så nu er jeg forhåbentlig tilmeldt to grundlæggende fag; Kulturteori- og analyse og historisk kulturanalyse + et valgfag: projektledelse for humaniora.

Jeg valgte et ret parktisk valgfag, fordi jeg ved at det er det jeg vil få brug for senerehen - og der er masser af teori i de obligatoriske fag (tror jeg).

Jeg har allerede fået tilsendt et kompendium til timerne i den første uge. Der står den på introduktion og vi skal hele ugen arbejde med "Kulturkanonen". Jeg har også læst lidt i det, men er ikke for alvor kommet i gang endnu - jeg når det nok....

Det eneste, der for alvor bekymrer mig, er at jeg endnu ikke har fundet et sted at bo. Men jeg skal forhåbentlig ud at bese et par ting her i weekenden. Kryds endelig fingre for mig!

Etiketter:



footer