tirsdag, juni 17, 2008
20% på alle skønlitterære bøger hos Arnold Busck
-
Da jeg for nogle timer siden gik forbi Arnold Busck på Købmagergade i København fik jeg en meget positiv overraskelse. De giver 20% rabat på stort set alle skønlitterære bøger til og med lørdag i denne uge. Måske gælder det også i Jylland?

Jeg endte med at købe tre bøger:
Absurdistan af Gary Shteyngart
Den du ikke ser af Mari Jungstedt
Sort søndag af Thomas Harris (til Michael)

...så er der gode bøger til ferien (som starter torsdag den 26. juni - juhuuuuuu)

Etiketter: ,



6 Comments:

Blogger Louise said...

Det var et godt tilbud. Jeg har ikke set det her, men jeg vil da lige kigge en ekstra gang i morgen.

Blogger Louise said...

jo, jo den er god nok. Må vist lige et smut forbi på vej hjem fra arbejde.

Blogger Monica said...

Altid godt med nogle bøger på tilbud. Jeg har læst ”Den du ikke ser”, som ok god, dog ikke en af de bedste krimier jeg har læst, men god nok til at jeg også vil læse anden del i serien ”I den stille nat”.

Blogger Lisbeth said...

Jeg har også været ude og købe et par bøger - impulskøb. Hundehove (som jeg i laang tid har overvejet at læse) og "Den fjerde hånd" af John Irving.
Absurdistan lyder interesant - du må lige give en melding, når du har læst den!
Ellers er jeg stadig igang med den tyske krimi - som heller ikke kan karakteriseres som den bedste krimi, jeg har læst :)

Blogger Monica said...

Hmm... det minder mig om, at jeg har "Hundehoved" til at stå i reolen - den må jeg også hellere snart se at få læst. Er der nogle af jer andre, der har læst den? Jeg har både hørt nogle sige den var god, og nogle der synes, den var underlig.

Blogger Birgitte said...

Jeg har den også til at stå i reolen, men har endnu ikke læst den ;-)

Send en kommentar

<< Home

footer