torsdag, juli 03, 2008
Skygge af Karin Alvtegen
Jeg har nu også læst "Skygge", og jeg er helt enig i Sussis vurdering af bogen. Jeg synes heller ikke betegnelsen thriller er dækkende, og på en eller anden måde forstyrrer det egentlig læseoplevelsen lidt, at man får putte en genre på, man ikke rigtig kan finde i bogen. Men ud over det, så synes jeg bestemt også, det var en læseværdig bog, især til sidst havde jeg svært ved at slippe den, da brikkerne begynde at falde på plads. Med andre ord - den kan godt anbefales til sommerferielæsning.

Etiketter:



1 Comments:

Blogger Sussi said...

Jeg måtte lige genlæse mit referat, for helt at huske bogen (det er det referaterne er gode til)- men jeg er stadig enig med mig selv :-)
Har siden læst bogen "Skam" af hende og den har nogle af de samme elementer - også det med at trådene knyttes til sidst.

Og så synes jeg det er superfint, at få kommentarer, når andre læser de bøger man har anbefalet, så der kommer flere forskellige syn på dem. For vi ha jo ikke helt samme smag i læseklubben - og heldigvis for det...

Jeg vil ile til med et indlæg om "Når guder er værst".

Send en kommentar

<< Home

footer