fredag, april 11, 2008
Kino.dk

-
Et lille tip til Stine og Louise :-)

I løbet af sommeren 2008 lancerer Nordisk Film Kino.dk. På Kino.dk vil filmelskere kunne læse nyheder om film, anmeldelser af film og se masser af filmtrailere. Dertil kommer eksklusive premiereinvitationer, quizzer og VIP-indhold. Sitet byder også på nem adgang til køb af biografbilletter, dvd samt digitale produkter og rummer et filmcommunity med brugergenereret indhold, fx debat og ratings.

God fornøjelse og god weekend til jer alle :-)

Etiketter:



6 Comments:

Blogger Louise said...

Se det lyder interessant...
God weekend!

Blogger Louise said...

...men Stine, hvad skal vi sige til at det er os, der bliver peget ud?
Vi kan da ikke være de eneste der ser film ;-)

Blogger Stine said...

... Tror du hun synes vi er lidt film-nørdede?! Det kan jeg personligt ikke slet ikke relatere til :-)

Men uanset hvad et godt tip, både for os, og andre (de findes vist), som vover sig ind i en biograf i ny og næ...

Ha' en fortsat dejlig weekend!

Blogger Lisbeth said...

Jeg blander mig også lige :) For jeg synes helt sikkert, at sitet er relevant for ikke så hardcore filminteresserede - jeg har vist stor gavn af en kilde til information, opdatering mv. - ikk' Louise :)

Blogger Louise said...

Filmnørdet - Næh, det er bestemt heller ikke en label, jeg ville putte på mig selv.

Lisbeth - det var en fornøjelse og virkelig morsomt at snakke film med dig. Det må vi helt sikkert gøre igen.

Blogger Birgitte said...

Jeg anser jeg overhovedet ikke for at være filmnørdede ;-) I ved bare meget mere om det end mig!!!!

Send en kommentar

<< Home

footer