onsdag, april 02, 2008
Personlige søgemaskiner vha. google
-
Som jeg har været inde på tidligere, er det muligt at lave personlige søgemaskiner vha. google. På denne side kan I se, hvilke maskiner jeg har lavet.

Jeg er så småt begyndt at benytte dem i forbindelse med mit arbejde, idet det kan være rigtig smart at afgrænse mine søgninger til bestemte emner, f.eks. erhvervsrelaterede hjemmesider.

Jeg har endnu ikke lavet så mange personlige søgemaskiner, men det kommer, så følg med. Måske laver jeg en dag en, der er relevant for jer :-)

Etiketter: ,



1 Comments:

Blogger Stine said...

Det er faktisk en meget smart feature jeg tror mange egentlig ville få glæde af, man skal bare huske den er der - da jeg loggede ind i Google Custom Search kunne se at jeg stod som bidragyder til en biblioteksfaglig søgemaskine, hvilket jeg selvfølgelig havde glemt alt om!

Send en kommentar

<< Home

footer